Emlékszem, hogy évekkel ezelőtt valaki azt mondta, hogy legyek óvatos, ha a szerelemről van szó. Úgy is tettem. És te erős voltál, én pedig gyenge, az én illúzióm, az én hibám. Gondatlan voltam, elfeledkeztem mindenről. Így volt. És most, mikor minden megtörtént, és nincs mit mondani Te pedig könnyen lépsz tovább, nyertél. Mehetsz, és elmondhatod mindenkinek. Mondd el nekik, amit már én is tudok, kürtöld világgá, írd fel az égboltra, hogy amink volt, azt elvesztettem. Mond el nekik, hogy boldog voltam és hogy összetört a szívem. A sebeim még mindig véreznek, mond el nekik, hogy amit szeretnék, az már lehetetlen. Kiszeretni valakiből nehéz, cserben hagyni valakit a legrosszabb. Megtört bizalom és összetört szívek. Ismerős. Minden amire vágysz talán nálam van, hűséget építünk szerelmen és szavakon. De az üres ígéretek úgy is kikopnak. Én már tudom.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon