A nőnek, akit a férjem szeret!
Ha ezt olvasod, akkor így van. Szeret Téged. Ha kételkednél, vagy ilyesmi...nem adta volna ezt neked. Csak remélni tudom, hogy te is így érzel iránta. De írni akartam neked egy levelet, mert tudnod kell egy nagyon fontos dolgot. Hálás vagyok, hogy rád talált. Bárcsak ott lehetnék valahogy, hogy találkozzunk. Talán valamilyen módon ott is vagyok. A férjem és a két gyönyörű gyermekem mellett te vagy a világon a legfontosabb ember a számomra. Mert én elmentem és ők már a tieid. Neked kell vigyáznod rájuk. Megnevettetned őket. Átöleled, ha sírnak. Mellettük állsz és megtanítod őket a helyes dolgokra. Ez a gondolat reménnyel tölt el. Remélve, hogy Alex emlékszik rá, milyen fiatalnak és szerelmesnek lenni. Remélve, hogy Josh talál valakit, akivel horgászhat. Remélve, hogy Lexie-nek lesz valakije, aki segít neki az esküvőjén. Remélem egy nap a családom újra egész lesz. De leginkább azt remélem, hogy valahogy, ott vagyok veletek és vigyázok rátok.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon