Válaszaim: Regii* - nek:
  1. Mióta bolgolsz? 2011. április 6.
  2. Mi ösztönzött erre? Szeretem az idézeteket és szerettem volna egy helyen "tárolni" őket.
  3. Ha történetet írsz, van valóság alapja? Nem írok történetet. :)
  4. Kedvenc könyved? Nincs kedvenc könyvem, de Nicholas Sparks könyveit többször is elolvasnám / elolvastam. 
  5. Mit szeretsz csinálni a szabadidődben? Hmm, átlagos dolgok: barátaimmal lenni, zenét hallgatni, blogolni... semmi extra.
  6. Az olvasóid tudják, hogy ki vagy, vagy névtelenül blogolsz? Néhány ember tudja csak, hogy ki vagyok.
  7. Miért szereted a nyarat? Mert minden nyárnak megvan a maga története. :)
  8. Hányadikba mész? 2. éves leszek az egyetemen. Nem tudom ez hányadiknak számít. :D
  9. Van más ismerősödnek is blogja? Igen, többeknek is.
  10. Szeretsz saját dolgokat megosztani az oldaladon? Ha igen, az azokra való negatív visszajelzés mennyire zavar meg? Nem szoktam saját dolgokat megosztani.
  11. Volt már olyan, hogy abba akartad hagyni a blogolást? Ha igen, abba is hagytad? Soha nem akartam abbahagyni és egy jó darabig még nem is szeretném. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon