A díjat köszönöm: Manyo - nak és We found love -nak.

Válaszaim Manyo-nak:
1.Hogy bírod a fájdalmat, amit egy szeretted, okozz? Nehezen, főleg mert mindent a szívemre veszek típus vagyok. Sokszor nem tudatosan bántanak meg, de nekem akkor is rosszuk esik. Általában hamar túl teszem magam rajta.
2. Mikor vagy önmagad és mikor érzed magam boldognak? Akkor vagyok önmagam, ha nem érzem azt, hogy meg kell felelnem, hanem elfogad olyannak, amilyen vagyok. Akkor érzem magam boldognak, ha olyan események történnek az életemben, amik elfeledtetik az összes rosszat, ami előtte volt. :)
3. Mi az, amit eltervezel az életedben? Nem igazán szoktam tervezgetni. 
4. Szoktál -e annyira töprengeni valamin, hogy szinte már a fejed is belefájdul? Igen, előfordul. Mostanában jöttem rá, hogy kevesebbet kéne gondolkodnom. :D
5. Mi az, amit úgy érzel, hogy abszurd? Fogalmam sincs.
6. Miért/Kiért tudnál határok nélkül harcolni és élni? Azokért, akik szeretnek. :)
7. Vannak-e a szabályok az életedben, amihez tartod magad? Nincsenek. Mindig akad olyan helyzet, ami miatt meg kell majd szegni őket, ezért felesleges is szabályokat alkotni.
8. Gondoltál már arra, hogy örökre egyedül akarsz maradni egy tökéletes emberrel, akit szeretsz? Igen.
9. Érzed úgy, hogy bölcsebb vagy egy- két téren az életben ? Igen.
10. Mit veszel komolyan és mit nem ? Konkrét dolgokat nem tudnék mondani... 
11. Vannak -e olyan dolgok/témák vagy legyen az bármi, amivel/akivel nem tudsz mit kezdeni? Vannak. Pl.: Mások butaságával nem tudok mit kezdeni. :D

Válaszaim:
1. Mit tennél, ha Bruce Willis utánad futna és egy cuppanós nagy puszit nyomna az arcodra? Hát valószínűleg megtorpannék és bámulnék bambát egy "mi a fene?"-fej kíséretében. :D
2. Plüssel alszol vagy nem? Ha igen, miért? Plüssel, egy macival, meg egy tigrissel. Mert számomra (egykor) fontos személyektől kaptam.
3. Téged nem idegesítenek a youtube-on felbukkanó reklámok? De. :D Várom a zenét, aztán vmi gagyi reklám kezdődik el. Fenomenális... -.-"
4. Hány ismerősöd van a facebookon? Őket mind ismered vagy beleestél a "mindenkit visszajelölök" szindrómába? 298. Mindenki nem ismerek személyesen, de mindenkivel beszéltem már jó párszor. :)
5. Szoktad használni még az MSN-t? Igen. Sokkal jobb szerintem, mint a facebook chat.
6. Mi szeretnél lenni? Szociális munkás vagy óvónő.
7. Kedvenc énekes? Nincs.
8. Hány éves vagy? 21.
9. Kedvenc íród? Talán Nicholas Sparks.
10. Szoktál -e annyira töprengeni valamin, hogy szinte már a fejed is belefájdul? Erre feljebb válaszoltam. :D
11. Mit veszel komolyan és mit nem? Szintén feljebb. :D


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon