A díjat köszönöm: Dóri - nak! :)

11 dolog rólam: ha érdekel vmi nyugodtan kérdezz. ;)

Akiknek küldöm: ezt most nem küldöm tovább, mert egyszer már megtettem. :)

Válaszaim:
  • Miért kezdtél el blogolni? Eleinte azért, mert szeretem az idézeteket és itt akartam összegyűjteni, azokat, amik tetszenek.
  • Mit szeretsz a blogolásban? Hogy az idézetek kifejezik a pillanatnyi érzéseimet, hangulataimat, amiket nem tudok megfogalmazni. És szeretem, hogy az olvasóim szeretik azt, amit csinálok. :) ♥
  • Mi a kedvenc sorozatod? Talán a Dr. House. 
  • Mi a kedvenc filmed? Nem tudok egyet kiemelni, főleg romantikus filmeket és vígjátékokat szeretek.
  • Van vmi háziállatod? Igen, két kutyusom. :)
  • Mit szeretsz a blogomban? Hogy mindig találok olyan idézetet, amit máshol még nem olvastam.
  • Mi az amiben szerinted változtatnom kéne? Szerintem semmiben. Az egyik kedvencem a Te blogod. :)
  • Kedvenc zenekarod/énekesed? Nincs kedvenc. Szeretem: Vad Fruttik, Quimby, Road, Edda, Republic... stb. :D
  • Kedvenc dalod? Ebből sincs kedvenc. :)
  • Kedvenc gyerekkori meséd? Hupikék törpikék. 
  • Mit hallgatsz most? Most éppen semmit. :)

Megjegyzések

  1. köszi örülök hogy szereted a blogom.. :) én is a tiéd nagyon!!
    nekem is a Hupikék törpikék volt az egyik kedvenc.. :D
    tök jó zenéket hallgatsz :P most szerdán megyek elvileg Vad Fruttik koncertre *-* :D

    VálaszTörlés
  2. Én is örülök neki. :)
    :D
    Jajj, de jó Neked. *-* Most irigykedem. :$ :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon